Agora Pro 4.19



نام این کامپوننت از یک کلمه یونانی گرفته شده است. یونیان باستان جهت برگزاری مراسم گروهی و جلسات مباحثه خود در محلی به نام Agora جمع می شدند و در رابطه با رویدادهای روز به بحث و گفتگو می پرداختند. از آن جایی این کامپوننت به شما امکان راه اندازی یک انجمن گفتگوی مجازی را می دهد، این نام بر آن نهاده شده است.
 این کامپوننت یکی از قدرتمند ترین ابزار ایجاد انجمن گفتگو در وب سایت هایی مبتنی بر جوملاست و کار کردن با ان بسیار لذت بخش و آسان است. این کامپوننت به تنهایی قادر به ایجاد یک تابلو اعلانات مستقل است به طوری که شما را از یکپارچه سازی این کامپوننت با جوامع مجازی و سایر پل ها بی نیاز می کند.

دیگر امکانات این کامپوننت به شرح زیر می باشد:

1- امکان ارسال و دریافت فایل توسط کاربران
2- دارای طرح بندی های مختلف
3- قابلیت پیکربندی سریع و آسان
4- سازگاری کامل با کلیه افزونه های جوملا
5- قابلیت به روزرسانی آسان و یا ارتقاء نسخه
6- قابلیت ایجاد گروه های کاربری سفارشی
7- قابلیت ایجاد سطوح دسترسی
8- قابلیت انتقال اطلاعات از سایر تالارهای گفتگو نظیر Kunena, PHPBB, SMF, etc...
9- قابلیت به اشتراک گذاری مطالب با سایر جوامع مجازی نظیر Twitter, Facebook, Diggg و Slashdot


Agora Pro 4.19   >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

نام این کامپوننت از یک کلمه یونانی گرفته شده است. یونیان باستان جهت برگزاری مراسم گروهی و جلسات مباحثه خود در محلی به نام Agora جمع می شدند و در رابطه با رویدادهای روز به بحث و گفتگو می پرداختند. از آن جایی این کامپوننت به شما امکان راه اندازی یک انجمن گفتگوی مجازی را می دهد، این نام بر آن نهاده شده است. این کامپوننت یکی از قدرتمند ترین ابزار ایجاد انجمن گفتگو در وب سایت هایی مبتنی بر جوملاست و کار کردن با ان بسیار لذت بخش و آسان است. این کامپوننت به تنهایی قادر به ایجاد یک تابلو اعلانات مستقل ا ...