CDN for Joomla! Pro 4.0.5



پلاگین No Number CDN for Joomla Pro افزونه ای تجاری است که امکان یکپارچه سازی آسان جوملا را با شبکه تحویل محتوا (CDN) فراهم می نماید. بطور خلاصه ترکیب یک CDN با وب سایت شما مزایایی زیر را به همراه دارد:

  • بارگذاری سریعتر صفحات سایت
    از انجایی که اغلب فایل های شما از مکان های بسیار نزدیک برای کاربر نهایی ارسال خواهد شد ، سرعت بارگذاری صفحات وب شما تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد.
  • کاهش بار سرور
    از آنجایی که اغلب فایل های شما توسط کامپیوتر سرور هاست شما (میزبان صفحات سایت تان) به مدت طولانی درگیر است ، بنابراین به میزان قابل توجهی منابع سرور شما آزاد خواهد شد و به این ترتیب می تواند سریعتر از پیش پردازش های مهم و اساسی را انجام دهد.
  • افزایش ترافیک بازدید کننده گان سایت شما
    بدیل پیشرفت ذکر شده و سایر فاکتورها ، سایت شما قادر خواهد بود تا فشار ترافیک بازدید کننده گان را پیش از بیش تحمل نمایید.
  • افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو
    اغلب  موتورهای جستجو همانند گوگل بدیل این که قابلیت های سایت شما بالاتر می رود رتبه شما را نیز افزایش می دهند.


CDN for Joomla! Pro 2.2.0  >>>  پشتیبانی از جوملا 1.5

CDN for Joomla! Pro 3.4.2  >>>  پشتیبانی از جوملا 2.5

CDN for Joomla! Pro 4.0.5  >>>  پشتیبانی از جوملا 3

پلاگین No Number CDN for Joomla Pro افزونه ای تجاری است که امکان یکپارچه سازی آسان جوملا را با شبکه تحویل محتوا (CDN) فراهم می نماید. بطور خلاصه ترکیب یک CDN با وب سایت شما مزایایی زیر را به همراه دارد:       بارگذاری سریعتر صفحات سایتاز انجایی که اغلب فایل های شما از مکان های بسیار نزدیک برای کاربر نهایی ارسال خواهد شد ، سرعت بارگذاری صفحات وب شما تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد.کاهش بار سروراز آنجایی که اغلب فایل های شما توسط کامپیوتر سرور هاست شما (میزبان صفحات سایت ...