IPrice Calculator 1.5.10


یکی از دلایل محبوبیت جوملا در جهان، تولید انواع افزونه ها مختلف برای آن است. کامپوننت محاسبه آنلاین iPrice یکی از محصولات فوق العاده برای محاسبه آنلاین تلقی میشود. این محصول میتواند محصولات یا آیتم های شما را محاسبه و مجموع قیمت را برای خرید نمایش دهد.

کامپوننت محاسبه آنلاین IPrice calculator یکی از محبوب ترین محصولات جوملا و تنها کامپوننت محاسبه آنلاین میباشد که میتواند این اجازه را به کاربران شما جهت ایجاد محاسبه و سفارش تعداد خرید محصولات را بصورت آنلاین فراهم کند. قابلیت درج مالیات ، تعریف چند ارز مختلف و تبدیل قیمت ها به یکدیگر از ویژگی های این محصول میباشد.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  1. کاملا کد باز و بدون محدودیت نصب
  2. قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت
  3. امکان ایجاد مجموعه و زیر مجموعه
  4. امکان تعریف محصول
  5. قابلیت انتخاب بصورت radio botton یا check box
  6. قابلیت ایجاد مالیات
  7. امکان وارد کردن محصولات از طریق CSV
  8. امکان محاسبه آنلاین قیمت محصولات انتخاب شده بدون نیاز به رفرش و بارگذاری مجداد
  9. امکان ثبت فرم سفارش
  10. امکان تعیین تب برای جداول و لیست محصولات
  11. امکان ایجاد سبد خرید
  12. و ...

IPrice Calculator 1.5.10   >>>   پشتیبانی از جوملا 1.5


یکی از دلایل محبوبیت جوملا در جهان، تولید انواع افزونه ها مختلف برای آن است. کامپوننت محاسبه آنلاین iPrice یکی از محصولات فوق العاده برای محاسبه آنلاین تلقی میشود. این محصول میتواند محصولات یا آیتم های شما را محاسبه و مجموع قیمت را برای خرید نمایش دهد. کامپوننت محاسبه آنلاین IPrice calculator یکی از محبوب ترین محصولات جوملا و تنها کامپوننت محاسبه آنلاین میباشد که میتواند این اجازه را به کاربران شما جهت ایجاد محاسبه و سفارش تعداد خرید محصولات را بصورت آنلاین فراهم کند. قابلیت درج مالیات ، تعریف ...