Modules Anywhere Pro 4.1.3



پلاگین Modules Anywhere یک پلاگین از نوع سیستمی است که به شما کمک می کند تا بتوانید یک ماژول یا چند ماژول را در هرکجای سایت خود اجرا نمایید.

ممکن است گاهی نیاز داشته باشید که یک ماژول را در یک مطلب قرار دهید. مثلا شاید بخواهید ماژول نظر سنجی یا ماژول تماس سریع را در انتهای یکی از مطالب سایتتان نمایش دهید.

برای این منظور می توانید از پلاگین LoadModule که به طور پیشفرض در جوملا قرار دارد استفاده کنید و با دستور { loadposition test } یک موقعیت ماژول در مطلب مورد نظر ایجاد کنید که در این دستور، test نام موقعیتی است که باید به ماژول مورد نظر بدهید.

این قابلیت خوبی است اما کافی نیست. چراکه ممکن است شما بخواهید یک ماژول را در جایی غیر از مطلب نمایش دهید. مثلا شاید بخواهید یک ماژول را در یک کامپوننت به نمایش در بیاورید و یا حتی در یک ماژول دیگر.

برای این کارها، ماژول Modules Anywhere یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. این ماژول به شما امکان می دهد:

- یک ماژول را در هرجایی از سایت خود اجرا نمایید نه فقط در مطالب!

- بتوانید یک ماژول را اجرا نمایید نه یک موقعیت ماژول را!

- بتوانید نمایش ماژول را به گروه های کاربری خاص اختصاص دهید.

- با استفاده از دکمه ویرایشگر مربوطه، به ساده ترین شکل ماژول دلخواه را انتخاب نمایید.

برای استفاده از این پلاگین، از دستور { module name } استفاده کنید. در اینجا name نام ماژول است نه موقعیت ماژول.

Modules Anywhere Pro 4.1.3   >>>   پشتیبانی از جوملا 3

Modules Anywhere Pro 3.6.6   >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5

Modules Anywhere Pro 2.3.3   >>>   پشتیبانی از جوملا 1.5

پلاگین Modules Anywhere یک پلاگین از نوع سیستمی است که به شما کمک می کند تا بتوانید یک ماژول یا چند ماژول را در هرکجای سایت خود اجرا نمایید. ممکن است گاهی نیاز داشته باشید که یک ماژول را در یک مطلب قرار دهید. مثلا شاید بخواهید ماژول نظر سنجی یا ماژول تماس سریع را در انتهای یکی از مطالب سایتتان نمایش دهید. برای این منظور می توانید از پلاگین LoadModule که به طور پیشفرض در جوملا قرار دارد استفاده کنید و با دستور { loadposition test } یک موقعیت ماژول در مطلب مورد نظر ایجاد کنید که در این دستور، test ...