PayPlans 3.4 beta

این کامپونت یکی از بهترین ابزارها جهت مدیریت اعضا و اشتراک های کاربری در سایت ها است. با استفاده از این سیستم می توان به آسانی امور مربوط به مشتریان وب سایت خود را کنترل و سازماندهی کرده و براساس اشتراک های تعریف شده فایل ها و هر محتوای دیگری را برای دانلود به اشتراک بگذارید.

 سیستم جامع ایجاد اشتراک PayPlans:

اگر شما یک نویسنده باشید. خیلی راحت میتوانید مقالات خود و نتایج پژوهش های خود تحت یک وبسایت بعنوان محل کسب مجازی خود به فروش بگذارید.

اگر شما مجموعه محصولاتی داشته باشید که بطور مداوم در حال ساخت و انتشار باشند. براحتی هر چه تمام تر میتوانید این محصولات را تحت پکیج های مدت دار و زمان بندی شده در اختیار کاربران خود قرار دهید و در ازای آن؛ از آنان هزینه ی خود را دریافت نمایید.

اگر شما مالک یا مدیر یک موسسه فعال و پویا باشید و این موسسه در بازه های زمانی روزانه؛ هفتگی، ماهانه، سالانه و ... دارای تولیدی هایی باشد؛ شما برای فروش و ارائه این مجموعه محصولات خود نیاز دارید، آنها را تحت عضویت هایی که موسوم به عضویت های اشتراکی هستند؛ به مشتریان خود ارائه نمایید. تمامی اینها مستلزم داشتن یک سیستم مدیریت عضویت اشتراکی کاربران میباشد .سیستمی که بتواند براحتی دسترسی لازم برای اعمال مدیریتی و همچنین کاری را برای شما و هم برای کاربر فراهم آورد.

این سیستم بستری برای شما فراهم میکند که بواسطه ی آن میتوانید بدون دردسر و بدون هیچ گونه مشکلی در سایت خود عضویت های پولی و یا حتی رایگان ایجاد کنید.

به کاربران خود مقالات، فایل، و...اختصاص دهید و کاربر متناسب با نوع عضویت خود به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشد. به این ترتیب شما توانسته اید سایت خود را از جنبه ی هزینه بر بودن به درآمدزا بودن تبدیل کنید. موضوعی که همگان با آن در گریبان هستند و همیشه از هزینه های بالای وب مستری خود گله میکنند!

برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  1. قابلیت نصب بروی جوملای 2.5 و 3
  2. کاملا کد باز و بدون محدودیت نصب
  3. بیش از 120 برنامه و اپلیکشن (برای دریافت به سایت سازنده مراجعه کنید)
  4. تولید فاکتور پیشرفته به فرمت PDF
  5. جستجو پیشرفته
  6. امکان چند زبانه کردن
  7. امکان ایجاد تخفیف
  8. امکان ایجاد دکمه های اشتراک گذاری
  9. دارای سیستم آمارگیری پیشرفته
  10. قابلیت خروجی گرفتن با فرمت CSV

توضیحات و اطلاعات افزونه

دموی افزونه

PayPlans 3.1.4           >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5

PayPlans 3.3              >>>   پشتیبانی از جوملا 3

PayPlans 3.4 beta      >>>   پشتیبانی از جوملا 3


این کامپونت یکی از بهترین ابزارها جهت مدیریت اعضا و اشتراک های کاربری در سایت ها است. با استفاده از این سیستم می توان به آسانی امور مربوط به مشتریان وب سایت خود را کنترل و سازماندهی کرده و براساس اشتراک های تعریف شده فایل ها و هر محتوای دیگری را برای دانلود به اشتراک بگذارید.  سیستم جامع ایجاد اشتراک PayPlans: اگر شما یک نویسنده باشید. خیلی راحت میتوانید مقالات خود و نتایج پژوهش های خود تحت یک وبسایت بعنوان محل کسب مجازی خود به فروش بگذارید. اگر شما مجموعه محصولاتی داشته باشید که بطور مداو ...