Social Backlinks 2.2.2



یکی از مهمترین کارهایی که این روزها برای بهبود رتبه سایت تو موتورهای جستجو باید انجام بشه، انتشار و اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر و .. هست. یکی از دغدغه های دائمی وبمسترها هم زمانبر بودن این کار به صورت دستی هستش.

یکی از مزایای سیستم های مدیریت محتوای معروف اینکه افرادی هستند که میان کار شما را راحت میکنند و برای این موارد افزونه هایی را طراحی می کنند. در این پست هم قراره یک افزونه برای سیستم مدیریت محتوای جوملا بهتون معرفی کنیم که کارش انتشار اتوماتیک مطالب سایت جوملایی شما در شبکه های اجتماعیه.

افزونه Social Backlinks که برای نسخه های ۲٫۵ و ۳ جوملا طراحی شده، هر مطلبی که شما در سایت جوملایی خودتون منتشر کنید را در شبکه های اجتماعی facebook, twitter  و linkedin و ... بصورت اتوماتیک منتشر میکنه.


Social Backlinks 2.2.2   >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

یکی از مهمترین کارهایی که این روزها برای بهبود رتبه سایت تو موتورهای جستجو باید انجام بشه، انتشار و اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر و .. هست. یکی از دغدغه های دائمی وبمسترها هم زمانبر بودن این کار به صورت دستی هستش. یکی از مزایای سیستم های مدیریت محتوای معروف اینکه افرادی هستند که میان کار شما را راحت میکنند و برای این موارد افزونه هایی را طراحی می کنند. در این پست هم قراره یک افزونه برای سیستم مدیریت محتوای جوملا بهتون معرفی کنیم که کارش انتشار اتوماتیک مطالب سای ...